(E-Dönüşüm kullanıcı adı ve şifre bilgilerinizle giriş yapınız.)
Kullanıcı Adı:
Şifre:
 
     
"Kampus Dışı Erişim" nedir?
"Kampus Dışı Erişim"den kimler yararlanabilir?
"Kampus Dışı Erişim"den nasıl yararlanabilirim?
Kullanıcı adı ve şifre bilgilerimi girdiğimde Bilgi Merkezi kaynaklarına ulaşamıyorum. Neden dolayı olabilir?
Kampus dışı erişim sağlandı ancak elektronik bilgi kaynaklarına erişemiyorum. Nereden ve nasıl yardım alabilirim?
 
"Kampus Dışı Erişim" nedir? Yukarı ┴

Yeditepe üniversitesi öğrencilerinin, Akademik ve İdari personelinin, Bilgi Merkezi “Danışma Kaynakları (ansiklopediler, atlaslar, bibliyografyalar, biyografiler, halk sağlığı, vs.)” ve “Veritabanları (abone olunanlar, deneme amaçlı açılanlar, açık erişim kaynakları, vs.)” gibi elektronik kaynaklarına kampus dışından erişimini sağlayan bir hizmettir.

 

"Kampus Dışı Erişim"den kimler yararlanabilir? Yukarı ┴

“Kampus Dışı Erişim” hizmetini lisans anlaşmalarının getirdiği gerekliliklere dayanarak sadece Yeditepe üniversitesi

  • öğrencileri
  • Akademik ve İdari personeli

kullanabilir.
Bu hizmetten

  • Bilgi Merkezi'ni kullanan dış kullanıcılar,
  • Yeditepe üniversitesi'nde bir projede geçici görevle çalışanlar.

yararlanamaz.

 

"Kampus Dışı Erişim"den nasıl yararlanabilirim? Yukarı ┴
  • Yeditepe üniversitesi Bilgi Merkezi Web Sitesindeki sol menüden “Kampus Dışı Erişim” bağlantısına tıklayınız.
  • Ekrana gelen “Giriş” sayfasından Yeditepe üniversitesi E-Dönüşüm sistemine ait kullanıcı adı ve şifre bilgilerinizi girerek  butonuna tıklayınız.
  • Böylelikle sisteme girişiniz tamamlanır ve istediğiniz danışma kaynağına veya veritabanına ulaşır hale gelirsiniz.

Not: Bu işlemler her bağlantı veya her oturum için bir kez yapılmaktadır. Bağlantınızın kesilmesi durumunda girdiğiniz kullanıcı adı ve şifre sistem tarafından hatırlanmayacağı için her yeni bağlantınızda “Giriş” işlemini tekrar gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

 

Kullanıcı adı ve şifre bilgilerimi girdiğimde Bilgi Merkezi kaynaklarına ulaşamıyorum. Neden dolayı olabilir? Yukarı ┴

Kullanıcı adı ve şifre bilgileriniz yanlış olabilir. Lütfen tekrar deneyin. E-Donusum sistemine ait kullanici sifrenizde Turkce karakter olmamalidir. E-Donusum sistemine girip Kisisel Bilgilerim menusu altindaki Sifre Degistirme fonksiyonunu kullanarak, kullanici sifrenizi Turkce karakter icermeyecek sekilde duzenledikten sonra tekrar deneyiniz.

Not: Kullanıcı adınızı veya şifrenizi doğru girdiğiniz halde erişim sağlayamıyor iseniz "lproxy (-at-) yeditepe.edu.tr" ile iletişime geçiniz.

 

Kampus dışı erişim sağlandı ancak elektronik bilgi kaynaklarına erişemiyorum. Nereden ve nasıl yardım alabilirim? Yukarı ┴
Kullanıcı adı ve şifre bilgilerimi girdiğimde Bilgi Merkezi kaynaklarına ulaşamıyorum. Neden dolayı olabilir?” başlığı altındaki yönergeleri uygulamış olmanıza rağmen, elektronik bilgi kaynaklarına erişemiyor iseniz sorunu hafta içi 8.30-18.00 saatleri arasında “0216 578 02 55” numaralı telefonu arayarak iletebilirsiniz.